BLOC-Compromís impugna les bases de la borsa de treball de l’Escola Infantil Municipal per no compleixen els principis d’igualtat, mèrit i capacitat de manera objectiva

Les bases es contradiuen diverses vegades.

El Grup municipal del BLOC-Compromís a l’Ajuntament de l’Olleria ha impugnat este matí (dimarts 24 de juliol) les bases que regulen la creació d’una borsa de treball d’educadors infantils per a l’Escola Infantil Municipal.

Per als valencianistes “les bases són anul lables per diversos motius:

  • no compleixen els principis d’igualtat, mèrit i capacitat de manera objectiva

  • s’atorga una puntuació desproporcionada a una entrevista totalment discrecional

  • no es valora l’experiència laboral

  • s’afavoreixen els expedients acadèmics amb nota baixa

  • penalitza haver treballat a la mateixa borsa o altres anteriors

  • causa indefensió als participants al proposar dos mesures diferents per a una mateixa situació”.

Per tot açò el portaveu del BLOC-Compromís a l’Ajuntament de l’Olleria ha demanat que “es procedisca a decretar l’anul·lació de les esmentades bases en els termes descrits, amb demés pronunciaments favorables, i es procedesca així mateix a la suspensió cautelar de l’execució de les bases que es recorren en tant que no es resolga aquest recurs, tenint en compte que aquesta execució comportarà greus perjudicis d’impossible o difícil reparació, i consistents en la vulneració dels drets laborals”.

Per als valencianistes “mesures com aquestes el que busquen és carregar-se l’escola pública creant un ambient de precarietat laboral i absent de qualsevol criteri educatiu. Ara resulta que les persones seleccionades no podran treballar més de mig any a l’escoleta, el que pot provocar que un xiquet que entre amb mig any al centre pot acabar als tres anys amb 5 educadores diferents. No hi ha cap model pedagògic que avale aquesta rotació. Qui ha fet les bases ha pensat si ell haguera de rotar cada mig any? O la regidora d’educació, deixarà el càrrec al mig any per a que l’ocupen la resta de regidors? Sis mesos cadascú. Si tant bo és que passe molta gent per eixe lloc de treball, per què no ho fem a altres borses? O millor. Cada mig any un regidor farà d’alcalde. Mesures demagògiques com estes només et deixen pensar una cosa, que volen llevar algú o que volen posar algú. I si no és això ho han fet molt malament. La dreta no creu en l’escola pública i farà tot el possible per carregar-se-la”.

Al document adjunt podeu llegir els arguments i explicacions que ha presentat el BLOC-Compromís per a impugnar les bases de creació de la borsa d’educadores infantils de l’Escola Infantil Municipal de l’Olleria.

impugnació bases educadors infantils 2012

One response to “BLOC-Compromís impugna les bases de la borsa de treball de l’Escola Infantil Municipal per no compleixen els principis d’igualtat, mèrit i capacitat de manera objectiva

  1. És clar que aquesta gent que governa a l’Olleria vol, d’una banda desprestigiar l’escola pública degradant el nivell de qualitat amb les seves mesures rotatòries amb els educadors, cosa que és totalment contraproduent pedagògicament (però ells que collons saben … ni volen saber-ho).
    D’altra banda, s’olora d’una hora lluny que el que volen és col · locar en aquests llocs de treball a amics i familiars en qüestió sense tenir en compte, perquè no els importa, si el nivell de preparació és l’adequat o no. Si no ho és gairebé que millor (què més dóna).
    Bé, seguim sent un poble cutre, un país cutre … seguim sent el país dels amiguismes i favoritismes de tota la vida i que amb aquest camí l’únic que aconseguirem és ser el fes-me riure d’Europa (bé, realment ja ho som).

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s